مهسا جونی

































♥♥خدای مهلبون دوستت دالم:دخمل صولتي♥♥

خدا آن چيزي است كه كودكان ميدانند نه بزرگسالان!!

یه سـ ــلام خوکشــ ــل و زیبا به همه ی دوستای گلم

من بلاخره بعد از چند ماه یا بهتره بگم 1 سال اومدم

وای چقدر دلم بلاتون تنگیده میخوام از این به بعد

بازم مطلب بذارم امیدوارم وبلاگم بهتر و بهتر بشه

دوستون دالم  دوستای خوفم



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت13:13---14 اسفند 1390
سلام دوست گلم..بدو بیا آپم منتظرحضور و نظرت هستم.

دوستانه
ساعت12:06---24 بهمن 1390
عاقبت از غم عشق تو دیوانه شدم / باده بر دست شدم راهی میخانه شدم

آن قدر حسرت میخانه کشیدم که ز شوق / به تمنای شرابت همچو پیمانه شدم . . .


دوستانه
ساعت12:04---24 بهمن 1390
بابا ايوللللللللللللللللل
معلومه خيلي تلاش كردياااااااااا
موفق باشي ابجي جونم
دوستدارم


دوستانه
ساعت16:33---16 بهمن 1390
راستي ابجي جونم چه خبر از امتحانات؟
چـــــــــــــــــــــــــــ ـــــه كردي؟
خســــــــــــــــــــــــــ ـــــته كه نشدي هااااااااااااا؟


دوستانه
ساعت16:31---16 بهمن 1390
در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام / رها نکن دل مرا ، بیا که دل شکسته ام


دوستانه
ساعت10:32---16 بهمن 1390
سلام ابجي جونم
وااااااااااااااااااااااااييي يييييييييييي
نميدوني چقدرخوشحالم كردي اومدي
ازت ممنونم گلم
من فكر مي كردم ديگه منو فراموش كردي
خيلي خيلي خوشحالم كه اومدي ابجي جونم

باور كن دلم خيلي برات تنگ شده بوداااااااااا


علی طاهری (aliiiiiiiiii )
ساعت13:50---13 بهمن 1390
امروز اگر آمدی

یک چتر سیاه با خودت بیاور ...

شاید ابرها را به شک انداختیم !

شاید هم گریه ...

بگذار واضح تر بگویم

امروز اگر آمدی کمی باران بیاور ...

سلام... بعد از 7 ماه آپم


amirali
ساعت11:59---13 دی 1390
سلام
وبلاگت خیلی باحاله
خیلی خوش حال میشم که به وبلاگ من یه سری بزنی
amirali


دوستانه
ساعت12:48---19 آذر 1390
گاه اوج خنده ما گریه است / گاه اوج گریه ما خنده است

گریه دل را آبیاری میکند / خنده یعنی این که دلها زنده است

زندگی ترکیب شادی با غم است / دوست میدارم من این پیوند را

گرچه میگویند شادی بهتر است / دوست دارم گریه با لبخند را

.

.

.



دوستانه
ساعت20:31---17 آذر 1390
دائم برای دیدن هم دیر میکنیم،وقت قرارها همه تاخیر میکنیم

اول برای عشق همه تند میرویم اما اواسطش همه گیر میکنیم . . .


m♥o♥j♥d♥e♥h
ساعت22:34---11 آذر 1390
_(▒)(▒)_______███☼████___(░)(░)
(▒)(▓)(▒)__ ███__ ██████ (░)(▒)(░)
_(▒)(▒)___██____███▒████ (░)(░)
_________██____███▒▒▄▒
__________██____█▒▒▒▒▒▒
___________██____ █▒▒▒♥__(░)(▒)
____________██_____▒▒___(▒)(█)(░)
____________ ██____▒▒_____(░)(▒)
_____________██__▓▓▒▓______█
________█✯ _██ ▓▓▓▒▒▒▓____█_█
_(░)(░)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓▓__ █▀
(░)(▒)(░)______▓▓_▓▓▓▓▓▓___█
_(░)(░)_____ _▓▓_▓▓▓▓▓_____ █
___________ ▓▓__▓▓▓▓_▓____▒░
__________ ▓▓__▓▓▓▓___▓__▓▒
_________ ▓▓___███❋█__▓▓_
________▒▒__ ♥▒▒♥▒▒♥▒
_______░___ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
__________ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
______ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_______________▓▓ ▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(▓)(▒)_______▓▓__▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓__ ▓▓
_______________▓▓__▓▓
_______________▓▓ ▓▓
_______________▓▓▓
______████████▓
_______█☼█___██____(░)(░)
______███____ ██__ (░)(▒)(░)
______█_______██____(░)(░)
______________█☼█
______________█▀██▄


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 20:28 توسط ♥مهسا جونی♥| |

De$ign : KHanOomi